Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

ψυχαγωγία & διασκέδαση

Πως πεθανε ο τελευταιος ποντιος ποδοσφαιριστης???????!
-καηκε στο ζεσταμα....!!!!!!!!!

Γιατί οι πόντιοι κάνουν γενέθλια μόνο στους γιούς και όχι στις κόρες;
Επειδή το τραγούδι λέει happy birthday του γιού

Ένας πόντιος πιάνει δουλειά σε ένα σούπερ - μάρκετ . Κάποιος πελάτης τον πλησιάζει και του λέει :
Σε παρακαλώ κόψε μου ένα τέταρτο σαλάμι .
Ο πόντιος αρχίζει να κόβει την μία φέτα μετά την άλλη χωρίς να λέει να σταματήσει .
Τι θα γίνει ρε παλικάρι , ρωτάει ο πελάτης , ένα τέταρτο σου είπα .
Σιγά ρε φιλαράκο , του απαντά ο πόντιος , ούτε πέντε λεπτά δεν έχουν περάσει ακόμα !
Ήταν ένα Γερμανός, ένας Ιταλός και ένας Πόντιος και έκαναν αγώνες τοξοβολίας. Βάζουν σε κάποια απόσταση έναν άνθρωπο με ένα μήλο στο κεφάλι. 
Πάει πρώτα ο Γερμανός από κάποια απόσταση, σημαδεύει και πετυχαίνει το μήλο. Ανεβαίνει στο βάθρο και λέει: 
- Αι αμ Ρομπιν Χουντ!! 
Πάει ο Ιταλός από πιο μακριά σημαδεύει και πετυχαίνει το μήλο. Ανεβαίνει και αυτός στο βάθρο και λέει: 
- Αι αμ Γουλιέλμος Τέλος!! 
Πάει και ο Πόντιος από πιο μακριά σημαδεύει και πετυχαίνει τον άνθρωπο. Ανεβαίνει και αυτός στο βάθρο και λέει: 
- Αι αμ....σορι!!

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ



ΙΣΤΟΡΙΚΆ ΓΕΓΟΝΌΤΑ

Στο χείλους του απόκρημνου και μαγευτικού φαραγγιού της «Γκούρας», στις νότιες παρυφές της Πάρνηθας, 3χλμ μετά τη Φυλή, βρίσκεται η παλαίφατος Μονή Κοιμήσεως Θεοτόκου. Η τοποθεσία και η θέα της είναι μοναδική και ονομάστηκε «Κλειστών» διότι περικλείεται από βουνά.
Κατά την παράδοση, ένας ευσεβής χριστιανός, βλέποντας ένα παράδοξο φως, ανακάλυψε τη σεπτή και θαυματουργό εικόνα της Παναγίας της Ελεούσας στον απέναντι της μονή βράχο, μέσα σε ένα κοίλωμα. Η είδηση ξεσήκωσε τους κατοίκους της περιοχής που προσέφεραν ό,τι μπορούσαν για το κτίσιμο ναού όπου θα διαφυλασσόταν η εικόνα.

Επειδή το μέρος ήταν ακατάλληλο άρχισε να κτίζεται ακριβώς απέναντι, στην άλλη μεριά του φαραγγιού, εκεί που βρίσκεται σήμερα. Δύο φορές όμως η Παναγία ξαναγύρισε μόνη της στο αρχικό μέρος και οι κτίστες σταμάτησαν από φόβο. Έγινε ολονύκτιος παράκληση στη Θεοτόκο να δεχθεί να ιδρυθεί ο οίκος της στο ομαλότερο εκείνο σημείο, διά το παντελώς αδύνατον της μεταφοράς υλικών στο κοίλωμα εκείνο. Η Παναγία άκουσε, όπως φαίνεται, τις ικεσίες και δεν ξαναμετακινήθηκε, ενώ οι εργασίες συνεχίστηκαν αξιοθαύμαστα γρήγορα και ομαλά. Είναι άγνωστο πότε ιδρύθηκε. Από την αρχιτεκτονική της μορφή της εκκλησίας της που είναι σταυροειδής ναός με τρούλο θεωρείται πως έχει κτιστεί κατά τον 16ο ή 17ο αιώνα. Στον νάρθηκα του ναού φέρεται εγχάρακτη χρονολογία 1204 που μάλλον φαίνεται πως έχει σημειωθεί μεταγενέστερα λανθασμένα.